Schrijfsels

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

    'Februari Nano'

    Sharon
    Sharon
    Moderator
    Moderator


    Don't dream your life, live your dream
    Vrouw Aantal berichten : 482

    'Februari Nano' Empty 'Februari Nano'

    Bericht van Sharon zo 16 jan - 19:15

    Februari Nano is geen echte wedstrijd. Iedereen die bekend is met de echte Nanowrimo weet dat het voornamelijk bedoeld is voor jezelf, om je eigen grenzen te verleggen. Bovendien is dit niet van Nanowrimo zelf, maar lijkt het er wel veel op.

    Februari Nano gaat erom dat je zelf een doelstelling bedenkt en deze waar probeert te maken. Voor sommigen kan dit een oefening zijn om meer te schrijven of te wennen aan Nanowrimo en voor anderen misschien weer een uitdaging of motivatie om juist dat verhaal te beginnen of af te maken. Dit was voor mij dan ook een reden om dit te bedenken: ik wilde graag meer schrijven. Sinds Nanowrimo lijk ik steeds minder te gaan schrijven. Vandaar dat ik aan vrienden vroeg of er mensen interesse hadden om mee te doen, maar waarom alleen met vrienden?

    Bedenk dus goed dat het geen echte Nano is, maar een middel voor jezelf om wellicht meer te schrijven en hulp te krijgen met chats, wordwars, etc. 'Februari Nano' 356846

    Onderstaande link is de website die ik vanmiddag in elkaar gezet heb. Het is nog niet veel bijzonders, maar ik denk nog altijd na over wat erop moet komen wanneer ik nieuwe zaken erop ga zetten. Laat me maar weten wat jullie vinden, of jullie tips hebben, etc. en misschien alvast succes met je deelname! 'Februari Nano' 221382

    http://febnano.weebly.com/

      Het is nu vr 17 mei - 6:13