Schrijfsels

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

2 plaatsers

    Mynx

    Sharon
    Sharon
    Moderator
    Moderator


    Don't dream your life, live your dream
    Vrouw Aantal berichten : 482

    Mynx Empty Mynx

    Bericht van Sharon di 9 nov - 16:04

    Mynx

    Mynx zet de kwaliteitstraditie van Uitgeverij M in een eigentijdse en vernieuwde vorm voort, waarbij naast de vertrouwde auteurs ruimte en aandacht is voor nieuwe talenten en richtingen. Uitgeverij M neemt al sinds de jaren zestig een vooraanstaande positie in bij liefhebbers van science fiction, fantasy en thrillers, met toonaangevende auteurs als J.R.R. Tolkien, Terry Brooks, Diana Gabaldon, Marion Bradley, Christopher Paolini, Terry Pratchett, Anne Rice en David Gibbins.
    Sommigen van jullie hebben misschien eens de oude proloog gelezen van Imagination or Truth. Op een paar pagina's na is hij inmiddels helemaal klaar, de nog door te voeren veranderingen staan genoteerd en komen hopelijk deze maand naast NaNoWriMo aan bod. Nu push ik mezelf het lef te hebben hem op te sturen naar een uitgeverij.
    Mynx lijkt mij hiervoor een geschikte uitgever, maar heeft iemand er misschien ervaring mee?
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver


    Schrijven zuivert de woorden
    Vrouw Aantal berichten : 936

    Mynx Empty Re: Mynx

    Bericht van Milou do 24 feb - 17:32

    Ik denk niet dat er hier iemand is die er ervaring mee heeft. Als ik jou was, zou ik er gewoon voor gaan en het opsturen! Wat kan het voor kwaad aanrichten?
    Sharon
    Sharon
    Moderator
    Moderator


    Don't dream your life, live your dream
    Vrouw Aantal berichten : 482

    Mynx Empty Re: Mynx

    Bericht van Sharon ma 18 jul - 15:57

    EEEEP! Sorry, dat moest even. Mynx is nu opgegaan in de Boekerij als ik het goed begrepen heb, want dat is de website die je nu te zien krijgt. Vandaag heb ik mijn manuscript naar ze opgestuurd en meteen heb ik ontvangstbevestiging gehad (automatisch bericht), maar toch prettig te weten dat het goed ontvangen is:

    Geachte mevrouw/mijnheer,

    Hartelijk dank voor de inzending van uw manuscript. Onze redactie zal het zo spoedig mogelijk beoordelen op geschiktheid voor uitgave in een van onze fondsen. Vanwege het grote aantal manuscripten dat bij ons binnenkomt, kan het enige maanden duren voordat u antwoord krijgt. U ontvangt geen beoordelingsrapport, alleen een afwijzing of een uitnodiging voor een nader gesprek.

    Met vriendelijke groet,

    Meulenhoff Boekerij


    Ik zal proberen jullie op de hoogte te houden van ontwikkelingen Mynx 221382
    Sharon
    Sharon
    Moderator
    Moderator


    Don't dream your life, live your dream
    Vrouw Aantal berichten : 482

    Mynx Empty Re: Mynx

    Bericht van Sharon di 16 aug - 18:01

    Toen ik terugkwam van vakantie wachtte het volgende bericht op mij in mijn inbox:

    Beste Sharon,

    Enige tijd geleden ontvingen wij uw manuscript. Helaas moet ik u nu berichten dat wij niet zullen overgaan tot uitgave van uw werk. Het spijt mij u te moeten meedelen dat de redactie van mening is dat uw manuscript binnen het fonds van onze uitgeverij onvoldoende tot zijn recht zal komen. Gezien de vele manuscripten die wij ontvangen kunnen wij u hierover niet persoonlijk te woord staan. Mede namens de redactie hoop ik dat u uw werk elders zult kunnen onderbrengen. Wij wensen u daarbij veel succes toe en danken u zeer voor het in ons gestelde vertrouwen.

    Met vriendelijke groet,

    de redactie van Uitgeverij Boekerij



    Helaas, maar ze waren wel snel: deze zou eigenlijk minstens twee maanden duren.
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver


    Schrijven zuivert de woorden
    Vrouw Aantal berichten : 936

    Mynx Empty Re: Mynx

    Bericht van Milou do 18 aug - 16:43

    Waarschijnlijk lezen ze niet alles. Hoogstens de eerste paar hoofdstukken. Daarna zullen ze wel beslissen of ze het helemaal lezen enzo.
    Sharon
    Sharon
    Moderator
    Moderator


    Don't dream your life, live your dream
    Vrouw Aantal berichten : 482

    Mynx Empty Re: Mynx

    Bericht van Sharon do 25 aug - 15:08

    Gezien ze behoorlijk snel waren (gemaild op... 18 juli dacht ik en ontvangen op 5 augustus) denk ik dat ze enkel de synopsis gelezen hebben, helemaal doordat ze het over het fonds hebben. Maarja, ze hebben vertaald werk vooral, waardoor ik eigenlijk de kans al behoorlijk klein inschatte.

    Gesponsorde inhoud


    Mynx Empty Re: Mynx

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do 9 mei - 15:10