Schrijfsels

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

    Uitgeverijen

    Sharon
    Sharon
    Moderator
    Moderator


    Don't dream your life, live your dream
    Vrouw Aantal berichten : 482

    Uitgeverijen Empty Uitgeverijen

    Bericht van Sharon ma 8 nov - 15:13

    Uitgeverijen

    Heb je een verhaal af, maar je twijfelt nog naar welke uitgeverij je het wil sturen? Of weet je het al, maar ben je toch niet zeker of het wel de juiste is?
    Per uitgeverij kan een topic aangemaakt worden. Dit kan gedaan worden door iemand die graag de mening en/of ervaring van anderen over de betreffende uitgeverij wil weten of door iemand die al eerder ervaring had en deze graag wilt delen met de rest.
    Weet je nog niet wat voor genre je hebt of welke uitgeverijen binnen je genre vallen? Post een reactie in dit topic en met z'n allen zullen we je proberen te helpen.
    Sharon
    Sharon
    Moderator
    Moderator


    Don't dream your life, live your dream
    Vrouw Aantal berichten : 482

    Uitgeverijen Empty Re: Uitgeverijen

    Bericht van Sharon di 9 nov - 16:02

    Zal ik dan maar meteen de eerste zijn?
    Sommigen van jullie hebben misschien eens de oude proloog gelezen van Imagination or Truth. Op een paar pagina's na is hij inmiddels helemaal klaar, de nog door te voeren veranderingen staan genoteerd en komen hopelijk deze maand naast NaNoWriMo aan bod. Nu push ik mezelf het lef te hebben hem op te sturen naar een uitgeverij.
    Mijn vraag is dus: weet iemand, naast Mynx, een fantasy uitgeverij?

      Het is nu do 9 mei - 14:19