Schrijfsels

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

    Week van Verbouwing

    Sharon
    Sharon
    Moderator
    Moderator


    Don't dream your life, live your dream
    Vrouw Aantal berichten : 482

    Week van Verbouwing Empty Week van Verbouwing

    Bericht van Sharon ma 25 okt - 12:58

    De tweede week van november - dus vanaf de 8ste - ben ik van plan gebruik te maken van mijn hopelijk vrije week (tenzij ik donderdag 1 hertentamen heb, maar ook dan zal ik redelijk wat vrije tijd hebben) door aan het forum te werken. Afgelopen weken heb ik enkele kleine aanpassingen doorgevoerd, maar waarschijnlijk vanaf 5/6 november zal ik naast NaNoWriMo aan de slag gaan met het forum. Eerst de opmaak/layout/etc. waarna ook de topics een beurt zullen krijgen. Oude borden zullen verdwijnen of samengevoegd worden (zoals al eens gebeurd is) en nieuwe zullen verschijnen. Het is daarom mogelijk dat ik wellicht gebruik ga maken van de optie om het bord tijdelijk af te schermen, zodat er niet problemen ontstaan doordat bijv. berichten gepost worden in borden die ik net verwijder of iets dergelijks.
    Als er mensen zijn die willen helpen en ideeën hebben, vrijdag de 29ste zaterdag de 30ste vanaf half 7/7 uur ben ik online op het forum en MSN om eventueel te overleggen en plannen te maken. Heb je mij nog niet op MSN en wil je erbij zijn? PM me je adres dan maar door Week van Verbouwing 470961 Heb je ideeën maar wil je verder niet meedoen met een overleg? Zet je idee dan hieronder neer!
    Bedankt voor jullie hulp alvast! Week van Verbouwing 221382
    Sharon
    Sharon
    Moderator
    Moderator


    Don't dream your life, live your dream
    Vrouw Aantal berichten : 482

    Week van Verbouwing Empty Re: Week van Verbouwing

    Bericht van Sharon zo 5 dec - 16:07

    Er wordt gepraat over de volgende veranderingen, maar zoals jullie merken zijn er al verschillende doorgevoerd. Als jullie een idee hebben, laat het ons weten!
    Verder zal ik in de bieb eens kijken naar verhalen waar al een tijd niets gepost is (>6-12maanden, afhankelijk van de hoeveelheid posts). Deze zullen gesloten worden en naar het archief verplaatst worden. Mocht je besluiten toch verder te willen gaan, moet je mij of een van de modjes een PM sturen met de vraag of wij je verhaal terug willen zetten naar het juiste onderdeel. Dat is geen probleem. Mocht je nog een schrijfsel hebben dat ook gesloten kan worden, laat het ons maar weten.

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu vr 19 apr - 20:47