Schrijfsels

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

4 plaatsers

    Renske. :')

    PeterPan
    PeterPan
    New Member
    New Member


    Vrouw Aantal berichten : 4

    Renske. :') Empty Renske. :')

    Bericht van PeterPan vr 23 apr - 21:01

    Helleu, Renske. :') 356846
    Ik ben Renske (14) en schrijf/bedenk al verhalen zolang ik mij kan herinneren ik wil hier vooral heel veel leren, gebruik maken van tips en ook het lezen van andere verhalen vind ik leuk. Ik hoop dat mijn schrijfstijl niet bij die van een veertien jarige past, gewoon omdat ik dat meestal gruwelijk vindt, af en toe zou ik nogal wat spellingsfouten hebben maar ik moet bekennen dat lijd aan dyslexie, ik vind het fijn als jullie zeggen waarneer ik foutief gespelde woorden heb maar als iemand het al gezegt heeft is dat ook wel duidelijk oke?

    Dankjulliewel.
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver


    Vrouw Aantal berichten : 862

    Renske. :') Empty Re: Renske. :')

    Bericht van Levina za 24 apr - 13:17

    Hoi Renske! Welkom op het forum. Ik zal meteen gaan kijken naar wat je geplaatst hebt aan schrijfwerk. Renske. :') 221382
    PeterPan
    PeterPan
    New Member
    New Member


    Vrouw Aantal berichten : 4

    Renske. :') Empty Re: Renske. :')

    Bericht van PeterPan zo 25 apr - 21:47

    Dankjewel! :')
    Bloody Mary
    Bloody Mary
    Amateur
    Amateur


    It's not just a hobby, it's a lifestyle
    Vrouw Aantal berichten : 120

    Renske. :') Empty Re: Renske. :')

    Bericht van Bloody Mary ma 26 apr - 17:40

    Welkom hier! Schrijfstijl verschilt, het ligt er denk ik aan wanneer je begint. Schrijf je al lang, heb je veel feedback gekregen? Dan zal je schrijfstijl waarschijnlijk beter zijn. Ik was veertien toen ik actief begon te schrijven, en als ik het nu teruglees denk ik af en toe echt: 'Omg...'
    Bederft het je plezier in schrijven als er veel spellingsfouten en dergelijke inzitten? Ik kan begrijpen dat het best frustrerend is met dyslexie.
    Welke boeken vind je mooi? happy
    Sharon
    Sharon
    Moderator
    Moderator


    Don't dream your life, live your dream
    Vrouw Aantal berichten : 482

    Renske. :') Empty Re: Renske. :')

    Bericht van Sharon wo 28 apr - 14:28

    Welkom op het forum!
    Oh, ben je fan van Peter Pan? Ik vind het persoonlijk de beste Disney Film, maarja, dat ben ik. De meesten vinden hun stijl/werk niet goed, dat komt nog wel. Ik vind mijn eigen werk ook niet bepaald geweldig, maar enkele vrienden zijn er echt weg van. Maar als ik het vergelijk met toen ik actief begon te schrijven tussen mijn twaalde en veertiende, is dit echt tig keer beter. Dus gewoon je ontwikkelen en het komt allemaal goed!
    Veel plezier en als je vragen hebt, horen we het wel. happy
    PeterPan
    PeterPan
    New Member
    New Member


    Vrouw Aantal berichten : 4

    Renske. :') Empty Re: Renske. :')

    Bericht van PeterPan zo 13 jun - 23:21

    Dankjewel, ik ben eventjes inactief geweest. :']

    Ja Peterpan, vind ik een briljant bedacht verhaal. Ik lees denk ik verschillende soorten literatuur, uhm ik ben ook wel heel erg weg van Thrillers, Kleine Meid lees ik momenteel. Erg mooi boek. Ik ben al een tijdje afgestapt van het lezen van jeugdboeken, het meeste heb ik zoal wel in mijn handen gehad denk ik, bij de bieb uit de jeugdgerne.

    Ja het is heel erg frustrerend, dat je elke keer spellingsfouten maakt die je gewoon onmogelijk kan zien. Maar schrijven geeft mij z'n voldaan gevoel dat neem ik dan maar voor lief. Daarbij heb ik Dislexie in de lichtste vorm. :']

    Gesponsorde inhoud


    Renske. :') Empty Re: Renske. :')

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr 17 mei - 10:36