Schrijfsels

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+2
Sharon
Meridian
6 plaatsers

    Meridian

    Meridian
    Meridian
    New Member
    New Member


    Vrouw Aantal berichten : 4

    Meridian Empty Meridian

    Bericht van Meridian wo 31 maa - 20:44

    Naam: Marlous
    Forumnaam: Meridian
    Woonplaats: Slochteren [van het aardgas]
    Geboortedatum: 16-09-1996
    Lengte: 1.68 m [maar dat was op hakken]
    Kleur ogen: Zo'n blauwgrijze kleur die de helft van de Hollandse bevolking heeft [georven van mijn vader, helaas =P]
    Kleur haar: Blond-dat-steeds-donkerder-wordt
    School/werk: School / 2vwo
    Hobby's: Inspiratie hebben / inspireren, lezen, vriendinnen, de gemiddelde flauwheid van een dertienjarige prepuber en natuurlijk schrijven <3
    Interesses: Ik moet eerlijk bekennen dat er weinig interessants aan het leven is [wat mij betreft dan]. Nee, ik hou ook niet van weekdieren.
    Broers/zussen: Kan ik de kat een broer noemen? Soms vind ik het jammer, maar vriendinnen weten de 'leegte' goed op te vullen.
    Heb je verkering/een relatie?: Nee, en ik hoef het ook niet. My God, ik ben nog maar 13! Al ben ik er sinds een tijdje wel achter dat de omgeving [Groningen CS!] stikt van de leuke jongens. Maar nee, ik hoef er niks mee.
    Wie bewonder je enorm?: Niemand. Als ik écht iemand moet kiezen, dan geen BN'er. Ik heb een hekel aan al die mensen die zitten te schreeuwen om nóg meer populariteit.
    Wat wil je later doen als beroep?: Schrijfster. Wat anders? Weekdierenonderzoekster?
    Favoriete film: Avatar. M'n moeder heeft 'm praktisch uitgezeten, maar ik wil zo weer!
    Favoriete TV-series: Geen. Ik heb gewoon iets tegen de tv.
    Favoriete muziek: Treurmarsen en klaagzangen. Njaa, dat is misschien wat zwaar uitgedrukt, maar ik ben niet gek op al die pop- en dancemuziek van de klas. Deja Vu van Inna vind ik net kattengejank. Nee, dan van die tragische, slepende nummers zonder beat, maar vól gevoel... -overdrijft-
    Favoriete vakantieland: Griekenland~ En niet Texel, zoals mijn ouders. Dit jaar gaan we alwéér naar hetzelfde vakantiehuisje daar en dan gaan we een golfclinic volgen. Ik heb er nu al nachtmerries van...
    Favoriete stad: Groningen. Dat is ook eigenlijk de enige stad waar dit boerse kind ooit in haar leven is geweest...
    Favoriete schrijver: Zo veel... Maar géén Carry Slee. Hoe slecht.
    Favoriet boek: Mijn huidige project 'De Drakengloed' komt aardig in die richting...
    Favoriete week/maandblad: Hoe stom, maar na al die doordachte antwoorden moet ik hier toch echt antwoorden; de Girlz!
    Favoriete bezigheid: Inspireren / filosoferen / nadenken
    Lievelingskleur: Azureblauw
    Lievelingsdier: Kat [hehe, lekker kort antwoord =P]
    Lievelingssport: Ik hou altijd vol 'geen', maar stiekem dans ik urenlang sierlijke, zelfbedachte dansjes voor de spiegel...
    Lievelingslied allertijden: Zou ik toch écht niet weten...
    Lievelingslied op dit moment: Idem...
    Lievelingseten: Was altijd boerenomelet met spek, maar gek genoeg wil die mij de laatste tijd niet meer smaken...
    Lievelingsvak op school: Geschiedenis [imperialisme! <3]
    Lievelingsdrank: De enorme variaties aan verse vruchtendrank die we hier altijd in huis hebben.
    Lievelingscijfer: 23
    Lievelingsplek: Ergens in de vrije natuur, helemaal alleen.

    Hoe ben je op Schrijfsels terecht gekomen: Via een link die weer op de linkpagina stond van een site op Google. [Ofzo]

    Wat vind je het mooist aan jezelf: Eigenlijk helemaal niets... Ik ben niet bepaald heel mooi, al zeg ik het zelf. Oké dan, als ik één ding moet noemen; mijn slanke taille =P
    Hoe laat ga je slapen doordeweeks: 21.00... helaas. 's Ochtends weer vroeg op om de bus te halen =(
    Ben je een buiten persoon of binnen persoon?: Absoluut een buitenpersoon. Zodra het kan ga ik naar buiten en zwerf ik wat rond, en als dat niet kan, dan droom ik ervan. Die vrijheid is echt heerlijk.
    Wat doe je in het weekend: Wat lezen, schrijven, zwerven en tussendoor ook nog m'n huiswerk, één of ander uitje of ik spreek af met een vriendin.
    Welk vak doe/deed je niet graag op school: Wiskunde en natuurkunde. Dat exacte ligt mij gewoon niet. En ik kan het niet echt heel goed vinden met de leraar natuurkunde.
    Wat eet je absoluut niet graag: Mijn lunchpakket van school. Ik krijg braakneigingen van brood dat in een trommeltje heeft gezeten...
    Huisdieren: 1 oude kat, Nikki.
    Lachen of dromen: Dromen, hoewel lachen ook wel iets heeft [met vriendinnen tijdens de wiskundeles]
    Serieus of grappig: Anderen bestempelen mij als een serieus persoon, dus dat laat ik maar zo.
    Lang opblijven of vroeg naar bed: Het liefst lang opblijven, maar de realiteit is helaas héél anders...
    Licht of donker?: Donker. De duisternis heeft veel meer dan het licht. Net zoals dat slechte personages in boeken een stuk geloofwaardiger zijn dan de held die zich opoffert voor zijn beste vrienden. De mens is immers toch écht gecreeërd om het zelfbehoud...
    Spreken of zwijgen: Zwijgen. Mensen die aan je kop zeuren als je inspiratie hebt zijn vervélend.
    Bestaan buitenaardse wezens: Neuh, maar het zou me ook niet uitmaken als het wel zo zou zijn.
    Waar kan je niet tegen: Mensen die smakken. Kauwgeluiden zijn niet bepaald een lust voor het oor...
    Het beste gevoel ter wereld: Het hebben van inspiratie en het volledig opgaan in een dans.
    Het slechtste gevoel ter wereld: Dat je jezelf bent en niet zo perfect als je zou willen.
    Waar ben je bang voor: Knallen, voornamelijk vuurwerk en het knappen van ballonnen.
    Droombezigheid als je ouder bent: Schrijven en zorgen voor een schattig dochtertje dat ik zeker weten Lumina Meridian ga noemen.
    Geef een van je vele goede voornemens voor het jaar: Mijn lunchpakket opeten.
    Wat was je eerste gedacht toen je vanmorgen opstond: WAAAH wat is het laat, ik mis de bus!
    Als welk dier zou je terug willen keren?: Als vliegende eekhoorn. Lekker een beetje door de lucht springen en ondertussen ook genieten van het lekkere klimaat in -waar leven die dieren eigenlijk?-


    Laatst aangepast door Meridian op do 1 apr - 17:22; in totaal 1 keer bewerkt
    Sharon
    Sharon
    Moderator
    Moderator


    Don't dream your life, live your dream
    Vrouw Aantal berichten : 482

    Meridian Empty Re: Meridian

    Bericht van Sharon wo 31 maa - 21:00

    Welkom op het forum!
    Ik heb geprobeerd alles te lezen, maar de rest doe ik wel als ik weer wat meer tijd heb. Veel plezier! Ik hoop dat je het naar je zin hier zult hebben. Meridian 221382
    Laurens
    Laurens
    Amateur
    Amateur


    Man Aantal berichten : 154

    Meridian Empty Re: Meridian

    Bericht van Laurens wo 31 maa - 21:36

    Welkom op ons forumpje!
    Leuk om iemand nieuw erbij te hebben ^^
    Bloody Mary
    Bloody Mary
    Amateur
    Amateur


    It's not just a hobby, it's a lifestyle
    Vrouw Aantal berichten : 120

    Meridian Empty Re: Meridian

    Bericht van Bloody Mary do 1 apr - 15:50

    Welkom! happy Leuk dat je je zo uitgebreid voorstelt!
    Meridian
    Meridian
    New Member
    New Member


    Vrouw Aantal berichten : 4

    Meridian Empty Re: Meridian

    Bericht van Meridian do 1 apr - 17:21

    Whaha ^^ Is het echt zo groot? (aa)
    & thanks voor de reacties
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver


    Schrijven zuivert de woorden
    Vrouw Aantal berichten : 936

    Meridian Empty Re: Meridian

    Bericht van Milou do 1 apr - 17:56

    Hoihoihoi!

    Welkom op het forum! Als je vragen hebt staat mijn inbox altijd voor je open! happy
    Of je vraagt het gewoon in een vragentopic. happy
    Tygoras
    Tygoras
    Amateur
    Amateur


    Ik hou van taco's.
    Man Aantal berichten : 123

    Meridian Empty Re: Meridian

    Bericht van Tygoras di 13 apr - 22:34

    Ik mag jou wel.
    Ten eerste omdat ik aan dit voorstelquizding je schrijfstijl/persoonlijkheid enigszins kan aflezen, en omdat ik jouw mening deel over Avatar, pop- en dancemuziek, carry slee, nadenken/inspireren/filosoferen, geschiedenis, vruchtendrank, helemaal alleen zijn in de vrije natuur, en lunchpakketten.
    en omdat er 'draak' genoemd word in de naam van je huidige project.

    Gesponsorde inhoud


    Meridian Empty Re: Meridian

    Bericht van Gesponsorde inhoud

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu vr 17 mei - 13:52