Schrijfsels

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

2 plaatsers

    Fictionele wenskaartenwedstrijd

    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver


    Vrouw Aantal berichten : 862

    Fictionele wenskaartenwedstrijd Empty Fictionele wenskaartenwedstrijd

    Bericht van Levina za 19 dec - 13:14

    Fictionele wenskaartenwedstrijd
    Schrijf een fictionele wenskaart die je raakt!

    Kerstkaarten, wenskaarten, we krijgen ze bijna allemaal. Vaak zonder tekst. Maar het zijn die kaarten die helemaal volgekrabbeld zijn, die het mooiste zijn, die je echt raken.
    Dus, die gaan we schrijven.

    Hier een voorbeeldje van mijzelf, van een fictionele kaart/brief die naar een ander is gestuurd (anoniem?):
    "Liefste, ik zag je gisteren. Ik zag je buiten, je stond je wekelijkse halvekilobeker koffie verkeerd op te drinken, je leunde tegen het muurtje tussen de Starbucks en de bakker. Je zei gedag tegen alle voorbijgangers en aaide iedere hond die langskwam over zijn bol. Je droeg een overhemd op een spijkerbroek en ik zag, ik zag gewoon dat je het liefst je handen in je broekzakken had gestoken, maar dat niet kon, omdat je je beker niet los kon laten. Pychologische drama's steken in de kleinste dingen soms.
    Je zag me niet. Ik had zo graag míjn handen in jouw broekzakken gestoken."

    Dus, haal je emotionele bommenwerper tevoorschijn en doe je best om ons allemaal te raken!

    Deadline: jaarwisseling.

    Je post je inzending(en) hier in dit topic.

    Hoofdprijs: star star star star star
    Tweede prijs: Fictionele wenskaartenwedstrijd 137330 Fictionele wenskaartenwedstrijd 137330 Fictionele wenskaartenwedstrijd 137330 Fictionele wenskaartenwedstrijd 137330
    Deelnameprijs (per inzending, winnaar ontvangt alleen hoofdprijs voor winnende inzending): star star
    Suus
    Suus
    Schrijver
    Schrijver


    Lief Luiaardje
    Vrouw Aantal berichten : 219

    Fictionele wenskaartenwedstrijd Empty Re: Fictionele wenskaartenwedstrijd

    Bericht van Suus wo 30 dec - 19:34

    Dennis,

    Als jij dit leest ben ik weg, ver weg.
    Je zult me waarschijnlijk nooit meer terugzien, niet als alles volgens plan gaat.
    Zoek me alsjeblieft niet, ik wil dit niet in je gezicht uit leggen.
    Je bent lief, geweldig, bezorgd, vrolijk en attent.
    Daarom houd ik van je.
    Daarom haat ik je.
    Ik kan het gewoon niet hebben, je liefde verstikt me
    Je had zoveel voorbereid voor deze kerst en nu zal ik er niet zijn.
    Je verdient me niet, geloof me.
    Ik wens je een Vrolijk Kerstfeest en een Gelukkig Leven

    Het spijt me,
    Daphne
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver


    Vrouw Aantal berichten : 862

    Fictionele wenskaartenwedstrijd Empty Re: Fictionele wenskaartenwedstrijd

    Bericht van Levina zo 17 jan - 20:22

    Helaas maar één inzending bij deze wedstrijd. Er vallen geen prijzen toe te kennen, dus Suus krijgt van mij Fictionele wenskaartenwedstrijd 137330 Fictionele wenskaartenwedstrijd 137330 Fictionele wenskaartenwedstrijd 137330 , twee als deelnameprijs en één omdat ik het niet eerlijk vind dat ze niet de volle mep had kúnnen winnen, ondanks dat haar inzending misschien de beste was geweest.

    Gesponsorde inhoud


    Fictionele wenskaartenwedstrijd Empty Re: Fictionele wenskaartenwedstrijd

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr 17 mei - 4:46