Schrijfsels

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

    D.N. Angel seizoen 2

    pencil_Witch
    pencil_Witch
    New Member
    New Member


    Vrouw Aantal berichten : 1

    D.N. Angel seizoen 2 Empty D.N. Angel seizoen 2

    Bericht van pencil_Witch do 22 okt - 20:22

    Hallo Allemaal!
    Ik ben |@ura, 13 jaar, bloedgroep onbekend, ik acteer en teken en ik ben qua verhalen verzinnen erg vlug. D.N. Angel seizoen 2 Icon_eek De rariteit is dat ik graag strips, manga's lees en films en animes kijk. Bij ieder verhaal staat er onmiddelijk een vervolg klaar en die wil ik graag met jullie delen. D.N. Angel seizoen 2 Icon_rolleyes Natuurlijk ga ik ze niet allemaal in één keer hier zetten (echt niet!!) D.N. Angel seizoen 2 Icon_eek Daarvoor heb ik teveel films gezien D.N. Angel seizoen 2 Suspect Maar ik wou in ieder geval beginnen met het vervolg op mijn favoriete anime/Manga: D.N. Angel!! Het vervolg dat ik hier bij de volgende post ga posten is gebasseerd op de manga. Maar voor de dommerikken onder u (grijns) nog even de korte samenvatting van het eerste seisoen: (er bestaat maar één seisoen maar ik heb gewoon even het tweede gemaakt D.N. Angel seizoen 2 Icon_bounce )
    Daisuke Niwa is een jongen die 14 word (11 november), een echte pechvogel is en op die dag zijn liefde verklaard aan Risa Harada die gewoon vrienden wilt blijven. Maar dan wordt die avond nog iets onthult. Die avond denkt hij aan Risa en verranderd opeens in de Mysterieuze spookdief Dark die zich al 40 jaar niet meer heeft laten zien. Zijn moeder vertelt hem dat alle mannelijke leden van de familie Niwa vanaf dat ze 14 zijn in Dark verranderen om vervloekte kunstwerken te stelen. Daisuke verranderd nu in hem wanneer hij aan Risa denkt en er erg zenuwachtig van wordt (zo is hij een keertje in het zwembad verranderd toen hij Risa in haar badpak zag) Het leuke is dat Dark Engelenvleugels heeft die tegelijkertijd Daisuke's huisdier Wiz is. Maar Dark is niet de enige jongen met vleugels en een alter ego.
    Ik hoop dat alles al een beetje verduidelijkt D.N. Angel seizoen 2 Icon_razz Stuur alstublieft een reactie en ik zal zo snel mogelijk het eerste deel sturen.
    -xxx-
    D.N. Angel seizoen 2 165uf

    Op deze mooie foto aan de linkerkant zie je iemand die je nog zult zien, die je knap gaat vinden maar zult haten dat je erbij neervalt D.N. Angel seizoen 2 Icon_eek Aan de rechterkant zie je onze Dark D.N. Angel seizoen 2 Icon_biggrin

      Het is nu vr 17 mei - 7:14