Schrijfsels

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

3 plaatsers

    Uitspraken, Citaten en Filosofische Vragen

    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver


    Schrijven zuivert de woorden
    Vrouw Aantal berichten : 936

    Uitspraken, Citaten en Filosofische Vragen Empty Uitspraken, Citaten en Filosofische Vragen

    Bericht van Milou do 18 jun - 23:19

    Een topic, een nieuw idee, een nieuwe inspiratiebron.

    Dit topic is bedoeld voor uitspraken van mensen die je kent, je oma of je tante of gewoon een beroemd, inspirerend persoon, voor citaten uit boeken die je erg aanspreken, of gewoon in enig ander soort iets en Filosofische Vragen, waar je je hoofd over kunt breken en uiteindelijk komt bij een wijsheid waar geen logica tegenop kan. Dat kan een hoop inspiratie leveren.

    Ik moet zelf nog even kijken welke zinnen ik ga posten, maar die komen er zeker!

    Vermeld er wel even de bron bij. Wie het gezegd of geschreven heeft, dat is wel zo netjes. Als je het niet meer weet is dat geen ramp, maar zeg het liever wel.
    Merdyff
    Merdyff
    Schrijver
    Schrijver


    Schrijven is spreken zonder onderbroken te worden
    Vrouw Aantal berichten : 704

    Uitspraken, Citaten en Filosofische Vragen Empty Re: Uitspraken, Citaten en Filosofische Vragen

    Bericht van Merdyff do 18 jun - 23:32

    Every day is a gift, that's why it's called the present
    Vanop een Me to you-fotokadertje

    Lying awake
    Alone in my bed
    I think of you
    And hug my pillow instead

    Me to you-beertje

    For it was not into my ear you whispered, but into my heart.
    It was not my lips you kissed, but my soul.

    Van een wallpaper die ik gedownload heb, gemaakt door Spikesbint. Geen idee of zij de tekst zelf bedacht heeft, of van ergens anders gehaald heeft.
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver


    Vrouw Aantal berichten : 862

    Uitspraken, Citaten en Filosofische Vragen Empty Re: Uitspraken, Citaten en Filosofische Vragen

    Bericht van Levina vr 19 jun - 8:59

    People grow through experience if they meet life honestly and courageously. This is how character is built.
    Van Eleanor Roosevelt.
    En deze: A woman is like a tea bag- you never know how strong she is until she gets in hot water.

    Merdyff, die derde quote is van Judy Garland!
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver


    Schrijven zuivert de woorden
    Vrouw Aantal berichten : 936

    Uitspraken, Citaten en Filosofische Vragen Empty Re: Uitspraken, Citaten en Filosofische Vragen

    Bericht van Milou vr 17 jul - 21:02

    Oké, ik heb zelf een heel lijstje in word met uitspraken enzo, maar eventjes iets wat misschien wel interessant is.

    www.dagelijksegedachte.nl Als je je aanmeldt, krijg je elke dag een zin opgestuurd. Leuk om over na te denken!
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver


    Vrouw Aantal berichten : 862

    Uitspraken, Citaten en Filosofische Vragen Empty Re: Uitspraken, Citaten en Filosofische Vragen

    Bericht van Levina vr 17 jul - 21:16

    Leuke site! Daar ga ik me ook maar eens aanmelden!

    Mijn moeder kwam ook met zoiets: eigenwijsjes.
    Een kaartspelletje met op elke kaart een wijze uitspraak. Soms zijn het oneliners, soms hele aparte ideeën, maar altijd leuk om over na te denken.

    Over schrijven, op internet gevonden:
    Close the door. Write with no one looking over your shoulder. Don't try to figure out what other people want to hear from you; figure out what you have to say. It's the one and only thing you have to offer. Van Barbara Kingsolver. Waar, waar, waar!

    Easy reading is damned hard writing. Van een anoniem persoon.

    Gesponsorde inhoud


    Uitspraken, Citaten en Filosofische Vragen Empty Re: Uitspraken, Citaten en Filosofische Vragen

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr 17 mei - 6:31