Bos, bos, bos, ik houd van het bos! Het bos is fantastisch, schitterend, mysterieus! *moet nog steeds een boek over het Forest of Dean gaan lezen, want dat schijnt geweldig te zijn*
Koffie of thee? (het lijkt een flauwe vraag, maar ik ben echt nieuwsgierig!)
Ik vind koffie een beetje doods smaken. Ook verhoogt thee het metabolisme, is het in allerlei varianten te krijgen en is het gewoon heerlijk. Vooral 's ochtends en wanneer je er een beetje melk in doet. Hmm. Thee is gewoon lekker!
Berlijn Ik ben eens door Frankfurt heen gereden (of er vlak langs), en het leek me echt zo'n soort Rotterdam, weinig oude gebouwen, veel industrie. Berlijn daarentegen, tsja... Wat moet ik nog zeggen?
Ik ben bezig licht-dode topics weer nieuw leven in te blazen
Dromerig. Ik ben dol op dromerig. Wij hebben een heel groot overwoekerd veld achter ons huis en ik vind het heerlijk om daar te zitten. Met voorkeur in een boom
Winoah, waarom verbaast me dat niks... (Dat van de overwoekerde tuin én dat jij in een boom zit te dromen.) Spelletjes op cd-rom Die vind ik meestal leuker, internetspelletjes zijn vaak zo kort en zonder levels.
Hmm. Geschiedenis. Geen idee waarom. Ik vind aardrijkskunde misschien wel leuker, maar misschien ook niet. Misschien kies is wel voor geschiedenis, omdat mijn leraar geschorst is geworden. En er gaan geruchten dat hij ontslag neemt. Nou, als het werkelijk waar is, mag de school wel op zoek naar een vervanger, anders hebben ik (en een boel anderen) geen geschiedenis meer.