Schrijfsels

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

4 plaatsers

    Het Wedstrijdenboek

    Fantasy_girl
    Fantasy_girl
    Admin
    Admin


    Don't live in the past, think about the future
    Vrouw Aantal berichten : 165

    Het Wedstrijdenboek Empty Het Wedstrijdenboek

    Bericht van Fantasy_girl vr 5 dec - 17:50

    Het Wedstrijdenboek


    Hier zullen alle wedstrijden die op het forum plaats zullen vinden, gehouden worden. Zo is het ook makkelijk bij te houden wanneer er een nieuwe is en waarover, zonder dat je steeds alle borden na moet gaan om te kijken of daar een wedstrijd bij dat onderdeel (verhalenwedstrijd, schrijfwedstrijd, One Shotwedstrijd, etc.) gehouden wordt.
    Mocht jij nou een goed idee hebben voor een wedstrijd of wil je er eens een organiseren? Neem dan contact met mij (Fantasy_girl) of de hoofdmoderator (Sharon) op.
    In The Hall of Fame bij Home kun je een overzicht van alle winnaars van wedstrijden en alles vinden.
    Veel plezier en succes!
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver


    Schrijven zuivert de woorden
    Vrouw Aantal berichten : 936

    Het Wedstrijdenboek Empty Re: Het Wedstrijdenboek

    Bericht van Milou zo 26 jul - 21:16

    Zou het niet handiger zijn om wedstrijden die met een bepaald onderdeel, zoals Blogs of Poëzie te maken hebben in dat onderdeel te posten? En hier gewoon algemene wedstrijden?
    Sharon
    Sharon
    Moderator
    Moderator


    Don't dream your life, live your dream
    Vrouw Aantal berichten : 482

    Het Wedstrijdenboek Empty Re: Het Wedstrijdenboek

    Bericht van Sharon ma 27 jul - 13:07

    Kan. Maar wat we ook al eens eerder overwogen hadden, was om forumwedstrijden en andere wedstrijden te scheiden. Misschien dat we even een topic op het ideeënbord hiervoor aan moeten maken.
    Poltergeist
    Poltergeist
    Amateur
    Amateur


    Man Aantal berichten : 83

    Het Wedstrijdenboek Empty Re: Het Wedstrijdenboek

    Bericht van Poltergeist zo 14 feb - 20:35

    Loopt er hier nog iets of is alles uitgeblust?

    Voor nu is er alleen de groepswedstrijd, waar ik iedereen nog voor moet porren om een teammate te zoeken. Misschien zijn er nog mensen die graag mee willen doen? Ik vind het prima. Er is toch nog niets besloten.

    En eventueel wil ik nog wel een wedstrijd openen. Ik heb nog ideeën.

    Gesponsorde inhoud


    Het Wedstrijdenboek Empty Re: Het Wedstrijdenboek

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr 17 mei - 9:34