Schrijfsels

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+3
Nicole
Milou
Fantasy_girl
7 plaatsers

Forumquiz

Fantasy_girl
    Fantasy_girl
    Admin
    Admin

Don't live in the past, think about the future
    Vrouw Aantal berichten : 165

Forumquiz Empty Forumquiz

Bericht van Fantasy_girl vr 5 dec - 17:41

Forumquiz

Binnenkort worden de eerste quiz op Schrijfsels gehouden. In de planning staat voorlopig al een forumquiz met vragen over het forum waarbij de leden, verhalen en de rest betrokken zullen worden. Dit is vooral georganiseerd om de leden, moderators en mezelf een beetje aan het forum te laten wennen.
    Voor de rest staan er nog meer quizzen (over schrijvers, bepaalde boeken, verhalen, etc.) in de planning, maar daarvan is de datum en alles nog onbekend.

Dit is de voorlopige data en tijd:
    Forum Quiz - Maandag 22 december 15.00 Zondag 1 februari 19.00u

Omdat het forum helaas nog niet al te veel leden heeft, wil ik graag dat je je aanmeldt als je mee wilt doen, zodat ik kan zien of de data wel uitkomt en dat er geinteresseerden zijn.

Aanmeldingsformulier:
    Forumnaam:
    Naam:
    Rang: (hiermee bedoel ik de rang die bij je aantal sterren staat, dus bijv. New Member, Member, Amateur, etc.)
    Data: (Vul hier aub in als je wel graag mee wilt doen met de quiz, maar niet kan en wat beter uitkomt (dag of tijd, etc.)

Deelnemers Forum Quiz:

Merdyff
    Milou
    Nicole
    Simplistische
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver

Schrijven zuivert de woorden
    Vrouw Aantal berichten : 936

Forumquiz Empty Re: Forumquiz

Bericht van Milou vr 5 dec - 18:47

Aanmeldingsformulier: Milou
    Forumnaam: Milou
    Naam: Milou (Ja, het hondje van Kuifje in het Frans XD)
    Rang: (hiermee bedoel ik de rang die bij je aantal sterren staat, dus bijv. New Member, Member, Amateur, etc.) Amateur! (A)
    Data: (Vul hier aub in als je wel graag mee wilt doen met de quiz, maar niet kan en wat beter uitkomt (dag of tijd, etc.) Ik kan dan wel, denk ik!
    Nicole
    Nicole
    Member
    Member

Rupert; (ll')
    Vrouw Aantal berichten : 43

Bericht van Nicole do 11 dec - 19:58

Aanmeldingsformulier:
    Forumnaam: Nicole
    Naam: Als je hier nou eventjes met je nieuwsgierige oogjes wat omhoog gaat, of misschien wel met je oogjes naar links, dan zie je misschien daar wel mijn naam staan, als dat niet te veel moeite is?
    Rang: (hiermee bedoel ik de rang die bij je aantal sterren staat, dus bijv. New Member, Member, Amateur, etc.) Member.
    Data: (Vul hier aub in als je wel graag mee wilt doen met de quiz, maar niet kan en wat beter uitkomt (dag of tijd, etc.) Als het goed is kan ik heel de dag, als ik niet kan, meld ik dat nog wel!
    Sharon
    Sharon
    Moderator
    Moderator

Don't dream your life, live your dream
    Vrouw Aantal berichten : 482

Bericht van Sharon ma 12 jan - 20:32

Sorry, ik was de quiz helemaal vergeten! xD
    Naja, achteraf zouden er ook te weinig deelnemers zijn geweest... Ik verplaats de datum naar zondag 1 februari 19.00u. Ik hoop dat meer mensen zich aanmelden en de quiz door kan gaan (en erna nieuwe quizzen zullen volgen)!
    Merdyff
    Merdyff
    Schrijver
    Schrijver

Schrijven is spreken zonder onderbroken te worden
    Vrouw Aantal berichten : 704

Bericht van Merdyff ma 12 jan - 21:25

Aanmeldingsformulier:
    Forumnaam: Merdyff
    Naam: Soetkin
    Rang: Amateur, denk ik
    Data: ik denk niet dat ik al iets te doen heb dan, maar ik weet niet zeker of ik dan een computer ga kunnen bemachtigen. Zou ook kunnen dat ik dan nog aan het eten ben. Of misschien vergeet ik het ook gewoon, zondagavond ben ik meestal niet zo met forums bezig. Een half uurtje later ofzo zou misschien beter uitkomen (dan is de kans klein dat ik nog aan het eten ben), maar het hoeft niet speciaal voor mij. Het lijkt me wel leuk en als het zeker is dat de quiz er komt, zet ik misschien wel een herinnering in mijn gsm.
    Simplistische
    Simplistische
    New Member
    New Member

Vrouw Aantal berichten : 14

Bericht van Simplistische ma 12 jan - 21:41

Forumnaam: Simplistische
    Naam: Jennifer
    Rang: (hiermee bedoel ik de rang die bij je aantal sterren staat, dus bijv. New Member, Member, Amateur, etc.) New member :pale:
    Data: (Vul hier aub in als je wel graag mee wilt doen met de quiz, maar niet kan en wat beter uitkomt (dag of tijd, etc.) 1 februari is best
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Milou ma 12 jan - 23:28

Ik kom terug op mijn besluit om mee te doen.
    Op 1 februari kan ik namelijk niet, dan is mijn nicht jarig.
    Sharon
    Sharon
    Moderator
    Moderator

Don't dream your life, live your dream
    Vrouw Aantal berichten : 482

Bericht van Sharon zo 1 feb - 19:46

Vier aanmeldingen... Ik moet eerlijk bekennen dat ik de quiz helemaal vergeten was, dus vragen heb ik nog niet. Ik denk dat dit beter gewoon niet door kan gaan, omdat er niet genoeg interesse is. Wat vinden jullie?
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Milou ma 2 maa - 0:10

Sharon schreef:Vier aanmeldingen... Ik moet eerlijk bekennen dat ik de quiz helemaal vergeten was, dus vragen heb ik nog niet. Ik denk dat dit beter gewoon niet door kan gaan, omdat er niet genoeg interesse is. Wat vinden jullie?

Het is niet alleen te weinig interesse. We hebben ten eerste nog te weinig leden en er zijn er ook nog maar 3 actief ofzo (stiekem reken ik mezelf bij die drie! XD). Ten tweede hebben we ook nog niet echt veel schrijfseltjes op het Forum staan, dus het is best moeilijk om daar een forumquiz over te houden. Ik denk dat het best een leuk idee is, maar dat het moet wachten totdat we een wat actiever Forum hebben.
    Joost
    Joost
    Moderator
    Moderator

Mr Perfect meets Mr Clever
    Man Aantal berichten : 475

Forumquiz Empty Forumquiz

Bericht van Joost ma 22 jun - 18:26

Als de forumquiz ooit nog eens wordt opgestart, wil ik graag meedoen!

Aanmeldingsformulier Joost:
    Forumnaam: Joost
    Naam: Joost
    Rang: Amateur
    Data: Ik ben eigenlijk vaak wel beschikbaar, maar in het weekend zou me het beste uitkomen. Doordeweeks zou ook wel kunnen, maar dan van 16.00 uur tot 17.00 uur of na 20.00 uur tot 20.30 uur, i.v.m. huiswerk dat ik altijd braaf maak... (A)

Gesponsorde inhoud

Bericht van Gesponsorde inhoud

Het is nu zo 24 nov - 8:19