Schrijfsels

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

4 plaatsers

    Privacybieb: weg of blijven?

    Enquête

    Wat moet er met de Privacybieb gebeuren?

    [ 1 ]
    Privacybieb: weg of blijven? Bar_left20%Privacybieb: weg of blijven? Bar_right [20%] 
    [ 4 ]
    Privacybieb: weg of blijven? Bar_left80%Privacybieb: weg of blijven? Bar_right [80%] 

    Totaal aantal stemmen: 5
    Sharon
    Sharon
    Moderator
    Moderator


    Don't dream your life, live your dream
    Vrouw Aantal berichten : 482

    Privacybieb: weg of blijven? Empty Privacybieb: weg of blijven?

    Bericht van Sharon di 9 nov - 16:40

    Privacybieb: weg of blijven?

    De Privacybieb is niet zo geheel actief meer en nu het gehele forum onder de loep wordt genomen voor veranderingen, lijkt het me slim om de mening van de leden te verwerken betreft de Privacybieb. Wat moet er volgens jullie hiermee gebeuren?
    Beargumenteer je antwoord hieronder indien je sterke meningen hebben, zodat je stem zwaarder mee zal tellen! Natuurlijk is een ondersteuning van je mening belangrijk en wellicht kun je hiermee anderen overtuigen van jouw inzicht.
    Laurens
    Laurens
    Amateur
    Amateur


    Man Aantal berichten : 154

    Privacybieb: weg of blijven? Empty Re: Privacybieb: weg of blijven?

    Bericht van Laurens vr 12 nov - 16:42

    Ik stem persoonlijk op blijven, ik vind de privébieb een zeer leuk idee en ook een pluspunt op dit forum. Iedereen schrijft wel eens dingen die je liever niet zomaar op het internet post zodat iedereen het kan lezen, en met dit kan je dus perfect bepalen wie het kan lezen en wie niet.
    Dus ik zeg, zeker blijven!
    Joost
    Joost
    Moderator
    Moderator


    Mr Perfect meets Mr Clever
    Man Aantal berichten : 475

    Privacybieb: weg of blijven? Empty Re: Privacybieb: weg of blijven?

    Bericht van Joost vr 12 nov - 18:14

    Laurens schreef:Ik stem persoonlijk op blijven, ik vind de privébieb een zeer leuk idee en ook een pluspunt op dit forum. Iedereen schrijft wel eens dingen die je liever niet zomaar op het internet post zodat iedereen het kan lezen, en met dit kan je dus perfect bepalen wie het kan lezen en wie niet.
    Dus ik zeg, zeker blijven!
    Compleet mee eens!
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver


    Schrijven zuivert de woorden
    Vrouw Aantal berichten : 936

    Privacybieb: weg of blijven? Empty Re: Privacybieb: weg of blijven?

    Bericht van Milou vr 12 nov - 19:01

    Ik vind dat hij weg kan. Dit is een openbaar forum en als je dingen schrijft waarvan je vindt dat niet iedereen dat moet lezen, dan zet je ze maar op je usb-stick of computer. Dat is een betere garantie dan een afgeschermd bordje op een forum.

    En als je anderen het laten lezen wilt, dan stuur je ze dat maar via msn of e-mail.

    En zijn er ook geen verschillen in wat je mensen wel en niet wil laten lezen? Een verhaal over Piet wil je graag aan Sjaak en Hans laten lezen, maar een verhaal over Hans, wil je weer niet laten lezen aan Sjaak, maar wel aan Piet.


    Ik denk zelf dat het ook niet zo'n handig pluspunt is. Het voegt niet écht iets toe. Het is een soort kopie van wat al bestaat en ik vind gewoon niet dat een privé-bieb thuishoort op een forum zoals deze.

    Gesponsorde inhoud


    Privacybieb: weg of blijven? Empty Re: Privacybieb: weg of blijven?

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu ma 20 mei - 13:59