Schrijfsels

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

4 plaatsers

    Brainstormvergadering

    Sharon
    Sharon
    Moderator
    Moderator


    Don't dream your life, live your dream
    Vrouw Aantal berichten : 482

    Brainstormvergadering Empty Brainstormvergadering

    Bericht van Sharon vr 1 okt - 19:39

    A.s. zaterdag 2 oktober om 19.00 gaan de moderators brainstormen en overleggen over de opgebrachte ideeën tot dusver. Hopelijk zal deze poging om het forum weer actief te krijgen en te verbeteren slagen.
    Wil jij nou ook aanwezig zijn? En heb je MSN? Laat dan in een reactie achter dat je erbij bent met je MSN-adres en indien je het niet voor iedereen open wilt stellen, kun je het me ook altijd mailen. Laat wel een berichtje hieronder achter als je erbij bent! (19u beginnen we met de aanwezigen, mocht je half uur later wel kunnen, is dat ook in orde.) Tussen 19u en 19.30u kun je in het gesprek erbij komen - erna ook, maar dan herhalen we niet meer wat er al overlegd is en welke ideeën zijn opgedaan of teveel tijd gaat daaraan verloren. Ik hoop dat jullie daarvoor begrip hebben en we morgen veel inspiratie op doen om het forum op te knappen!
    Bloody Mary
    Bloody Mary
    Amateur
    Amateur


    It's not just a hobby, it's a lifestyle
    Vrouw Aantal berichten : 120

    Brainstormvergadering Empty Re: Brainstormvergadering

    Bericht van Bloody Mary vr 1 okt - 22:42

    Ik hoop dat jullie er in ieder geval aan uit komen. Ik moet dan namelijk werken tongue Komt er daarna nog iets van dit gesprek op het forum te staan?
    Sharon
    Sharon
    Moderator
    Moderator


    Don't dream your life, live your dream
    Vrouw Aantal berichten : 482

    Brainstormvergadering Empty Re: Brainstormvergadering

    Bericht van Sharon za 2 okt - 16:38

    Vast wel, zeker onze uitkomsten wat er gaat veranderen enzo. Misschien dat ik of iemand anders wel een korte samenvatting geeft ofzo, want volgens mij hadden we al eerder gemerkt dat het gehele gesprek kopieren niet echt handig is.
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver


    Schrijven zuivert de woorden
    Vrouw Aantal berichten : 936

    Brainstormvergadering Empty Re: Brainstormvergadering

    Bericht van Milou za 2 okt - 17:37

    Ik maak wel een samenvatting.
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver


    Vrouw Aantal berichten : 862

    Brainstormvergadering Empty Re: Brainstormvergadering

    Bericht van Levina zo 3 okt - 11:28

    ^ daar ben ik wel benieuwd naar.

    Het was een nogal zinloze actie. Maar dat hadden we eigenlijk van tevoren kunnen denken. Ik begin te denken dat dit forum een reanimeer-mij-niet-penning om zijn magere nek heeft hangen.
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver


    Schrijven zuivert de woorden
    Vrouw Aantal berichten : 936

    Brainstormvergadering Empty Re: Brainstormvergadering

    Bericht van Milou zo 3 okt - 13:52

    Ik denk ook niet dat hier nog echt potentieel inzit.

    Dus... Ontschrijfels mij maar.
    Sharon
    Sharon
    Moderator
    Moderator


    Don't dream your life, live your dream
    Vrouw Aantal berichten : 482

    Brainstormvergadering Empty Re: Brainstormvergadering

    Bericht van Sharon zo 3 okt - 14:36

    Het lijkt of jullie de hoop opgegeven hebben, maar ik nog niet. Ik wil het tenminste proberen met de ideeën die ik heb en ook die ik via gesprekken met medeleerlingen op mijn studie heb verkregen. Ik heb er nog zin in en dat ik weet dat er nog mensen zijn die er ook nog zin in hebben, motiveert mij. Mocht het op niets uitdraaien, kan ik altijd nog stoppen. Maar als je het niet probeert, weet je nooit wat het had kunnen zijn.
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver


    Schrijven zuivert de woorden
    Vrouw Aantal berichten : 936

    Brainstormvergadering Empty Re: Brainstormvergadering

    Bericht van Milou zo 3 okt - 18:28

    Nee, Sharon, daar heb je gelijk in.

    Maar ik geloof ook niet dat er geen hoop is, ik geloof dat er met die hoop niet goed wordt omgegaan. Ik wil het ook proberen, maar dan met een andere visie en ik geloof niet dat mijn visie aansluit op jouw visie.

    Dus... Ik wil proberen, maar ik wil wel een goede poging wagen, want een slechte zie ik sowieso mislukken.

    Gesponsorde inhoud


    Brainstormvergadering Empty Re: Brainstormvergadering

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu ma 20 mei - 7:19