Schrijfsels

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

2 plaatsers

    Updates december 2009!

    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver


    Vrouw Aantal berichten : 862

    Updates december 2009! Empty Updates december 2009!

    Bericht van Levina za 5 dec - 23:24

    Hallo iedereen!

    Misschien zijn er jullie deze week al kleine (of grotere) veranderingen opgevallen op het forum. De lay-out is ietsje anders, de portal ook, dat soort kleine dingen.
    Dat komt namelijk, trommelroffel graag, doordat ik door Sharon gepromoveerd ben tot beheerster van het forum! very happy

    En dus vond ik dat ik mijn termijn (haha, voor zover het eind van een termijn niet-vastgesteld kan zijn) maar meteen kon gaan benutten en ben allemaal kleine foutjes aan het wegwerken gegaan en het to-do lijstje van het moderatorteam gaan aflopen!

    De nieuwe smileys zijn geïnstalleerd, de maximale afmetingen van avatars zijn verhoogd naar 100 px bij 100 px (dus upload naar believen mooie nieuwe icons! het web staat er vol mee, want 100 x 100 is een standaardmaat), en er staan nog meer 'wets'voorstellen op het programma; alles wordt natuurlijk democratisch besloten met het hele team.

    Dus, vragen? Opmerkingen? Ideeën? Klachten? Mis je misschien een bepaalde emotie tussen de nieuwe smileys?
    Vertel het ons!


    Laatst aangepast door Levina op zo 6 dec - 10:31; in totaal 1 keer bewerkt
    Poltergeist
    Poltergeist
    Amateur
    Amateur


    Man Aantal berichten : 83

    Updates december 2009! Empty Re: Updates december 2009!

    Bericht van Poltergeist zo 6 dec - 1:04

    Niets op aan te merken alleen.... Het is 2009
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver


    Vrouw Aantal berichten : 862

    Updates december 2009! Empty Re: Updates december 2009!

    Bericht van Levina zo 6 dec - 10:32

    Hahaha, goed dat je het even zegt! Ik leef in mijn hoofd altijd een jaar eerder. wink

    07-12-09: voor wie het zoekt, het chattopic 'Where is that voice coming from?' is verplaatst van het gameboek naar het discussie forum. Heel het onderdeel 'discussie' is onzichtbaar voor gasten. Voor wie het niet zoekt: ga er toch eens kijken, het is er leuk! Updates december 2009! 356846
    En voor wie even snel een mod nodig heeft, is er nu in het menu een link naar een overzicht van de mods, inclusief hun editkleurtjes en links naar hun profielen.

    Gesponsorde inhoud


    Updates december 2009! Empty Re: Updates december 2009!

    Bericht van Gesponsorde inhoud

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu ma 20 mei - 7:34