Schrijfsels

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+3
Milou
Joost
Levina
7 plaatsers

    Hamactie A.K.A. (sp)/(h)amsteren!

    Merdyff
    Merdyff
    Schrijver
    Schrijver


    Schrijven is spreken zonder onderbroken te worden
    Vrouw Aantal berichten : 704

    Hamactie A.K.A. (sp)/(h)amsteren! - Pagina 2 Empty Re: Hamactie A.K.A. (sp)/(h)amsteren!

    Bericht van Merdyff ma 31 aug - 21:50

    Ik denk niet dat we al aan 700 berichtjes zitten. Nog even voort hammen. Misschien kan Sharon ons meer vertellen? Maar daarnet hadden we 62 berichtjes vandaag, ondertussen waarschijnlijk iets meer, max 70, maar aangezien Sharon dit gepost heeft toen er vandaag al berichtjes gepost waren, vrees ik dat dat nog niet genoeg is.
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver


    Vrouw Aantal berichten : 862

    Hamactie A.K.A. (sp)/(h)amsteren! - Pagina 2 Empty Re: Hamactie A.K.A. (sp)/(h)amsteren!

    Bericht van Levina ma 31 aug - 21:51

    Volgens Sharon wordt die tellen elke dag vernieuwd. Dus die stand zou van vanavond 0:00 zijn geweest, waarschijnlijk.
    En als dat het geval is zijn we binnen.
    Sharon
    Sharon
    Moderator
    Moderator


    Don't dream your life, live your dream
    Vrouw Aantal berichten : 482

    Hamactie A.K.A. (sp)/(h)amsteren! - Pagina 2 Empty Re: Hamactie A.K.A. (sp)/(h)amsteren!

    Bericht van Sharon di 1 sep - 19:22

    Sharon zal eens gaan kijken ^^
    September staat er nu ook bij, dus het betekend dat dit het is geworden:
    jul 2009 392
    aug 2009 698
    Helaas nét niet. Maar als je het optelt, kom je op 1090 uit en is toch een aardig aantal gepostte berichten in de vakantie, zeker als je nagaat dat we in totaal 2674 berichten hebben.
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver


    Vrouw Aantal berichten : 862

    Hamactie A.K.A. (sp)/(h)amsteren! - Pagina 2 Empty Re: Hamactie A.K.A. (sp)/(h)amsteren!

    Bericht van Levina di 1 sep - 19:39

    ^ echt een frustrerende uitslag >_<

    Maar HOORAY!

    Want die duizend berichten, ja... Dat is eigenlijk ongelooflijk, helemaal als je bedenkt met hoe weinig actieve leden we eigenlijk zijn.

    Een forum tot leven wekken, dat kunnen we en is ons gelukt. Is het nu een streven om hem in leven te houden, en er nieuwe leden naar te trekken?
    Merdyff
    Merdyff
    Schrijver
    Schrijver


    Schrijven is spreken zonder onderbroken te worden
    Vrouw Aantal berichten : 704

    Hamactie A.K.A. (sp)/(h)amsteren! - Pagina 2 Empty Re: Hamactie A.K.A. (sp)/(h)amsteren!

    Bericht van Merdyff di 1 sep - 19:45

    Lijkt me wel. Voor hoeveel berichten gaan we deze maand? wink
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver


    Schrijven zuivert de woorden
    Vrouw Aantal berichten : 936

    Hamactie A.K.A. (sp)/(h)amsteren! - Pagina 2 Empty Re: Hamactie A.K.A. (sp)/(h)amsteren!

    Bericht van Milou di 1 sep - 20:30

    700 of 900 XD

    Zeven of negen is namelijk mijn lievelingsgetal. XD
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver


    Vrouw Aantal berichten : 862

    Hamactie A.K.A. (sp)/(h)amsteren! - Pagina 2 Empty Re: Hamactie A.K.A. (sp)/(h)amsteren!

    Bericht van Levina di 1 sep - 20:45

    Persoonlijk zou ik voor de 600 gaan.

    School begint weer, ya know.
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver


    Schrijven zuivert de woorden
    Vrouw Aantal berichten : 936

    Hamactie A.K.A. (sp)/(h)amsteren! - Pagina 2 Empty Re: Hamactie A.K.A. (sp)/(h)amsteren!

    Bericht van Milou zo 15 nov - 2:22

    Volgens mij heb ik voor vandaag genoeg gedaan. Nu kunnen jullie tenminste niet meer zeggen dat er niets is om op te reageren! gaah
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver


    Vrouw Aantal berichten : 862

    Hamactie A.K.A. (sp)/(h)amsteren! - Pagina 2 Empty Re: Hamactie A.K.A. (sp)/(h)amsteren!

    Bericht van Levina wo 10 feb - 13:25

    Zeg, deze hamactie is nu min of meer een halfjaar geleden: gaan we een nieuwe starten of hoe zit dat???

    Ik mag dan wel een brontosaurus zijn geworden:
    Hamactie A.K.A. (sp)/(h)amsteren! - Pagina 2 Img-thing?
    Maar dat betekent niet dat het hammen me is vergaan!

    YAY/YAY??
    Merdyff
    Merdyff
    Schrijver
    Schrijver


    Schrijven is spreken zonder onderbroken te worden
    Vrouw Aantal berichten : 704

    Hamactie A.K.A. (sp)/(h)amsteren! - Pagina 2 Empty Re: Hamactie A.K.A. (sp)/(h)amsteren!

    Bericht van Merdyff wo 10 feb - 13:58

    Yay!
    Joost
    Joost
    Moderator
    Moderator


    Mr Perfect meets Mr Clever
    Man Aantal berichten : 475

    Hamactie A.K.A. (sp)/(h)amsteren! - Pagina 2 Empty Re: Hamactie A.K.A. (sp)/(h)amsteren!

    Bericht van Joost wo 10 feb - 17:33

    YAY! Hamactie A.K.A. (sp)/(h)amsteren! - Pagina 2 193795
    Tygoras
    Tygoras
    Amateur
    Amateur


    Ik hou van taco's.
    Man Aantal berichten : 123

    Hamactie A.K.A. (sp)/(h)amsteren! - Pagina 2 Empty Re: Hamactie A.K.A. (sp)/(h)amsteren!

    Bericht van Tygoras wo 10 feb - 18:40

    Ja maar... , aangezien ik nieuw ben, als ik wil hammen, moet ik ALLES gaan lezen! (daar heb ik dus geen zin in...) Ik ga dus kazen. kazen lijkt op hammen, maar dan is het met kaas. het betekent dat ik een boterham met kaas ga eten.

    EDIT: toch een tosti.
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver


    Schrijven zuivert de woorden
    Vrouw Aantal berichten : 936

    Hamactie A.K.A. (sp)/(h)amsteren! - Pagina 2 Empty Re: Hamactie A.K.A. (sp)/(h)amsteren!

    Bericht van Milou wo 10 feb - 20:51

    Haha. Je kunt ook een tosti zonder kaas, weetje.

    En we verwachten niet dat je alles opnieuw gaat lezen, ofzo! Je kunt ook gewoon reageren op nu. Welkom op het forum! very happy
    Merdyff
    Merdyff
    Schrijver
    Schrijver


    Schrijven is spreken zonder onderbroken te worden
    Vrouw Aantal berichten : 704

    Hamactie A.K.A. (sp)/(h)amsteren! - Pagina 2 Empty Re: Hamactie A.K.A. (sp)/(h)amsteren!

    Bericht van Merdyff do 11 feb - 18:51

    Zorg er gewoon voor dat als je iets leest, je er zeker op reageert. Maar persoonlijk hou ik ook meer van kaas dan van ham (of hesp zoals ze bij ons zeggen).
    Tygoras
    Tygoras
    Amateur
    Amateur


    Ik hou van taco's.
    Man Aantal berichten : 123

    Hamactie A.K.A. (sp)/(h)amsteren! - Pagina 2 Empty Re: Hamactie A.K.A. (sp)/(h)amsteren!

    Bericht van Tygoras do 11 feb - 20:19

    Aha, hesp. klinkt interessanter dan ham, hoewel het me doet denken aan wesp, en dat is stom.
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver


    Vrouw Aantal berichten : 862

    Hamactie A.K.A. (sp)/(h)amsteren! - Pagina 2 Empty Re: Hamactie A.K.A. (sp)/(h)amsteren!

    Bericht van Levina zo 14 maa - 21:39

    Dit is het tachtigste bericht dat vandaag geplaatst is, en dat mag best gevierd worden!
    (Overigens ben ik van mening dat iets niet beduidend hoeft te zijn om gevierd te mogen worden.)

    very happy aaw kiss

    Gesponsorde inhoud


    Hamactie A.K.A. (sp)/(h)amsteren! - Pagina 2 Empty Re: Hamactie A.K.A. (sp)/(h)amsteren!

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu ma 20 mei - 6:53