Hoi ik ben Jobotje21, ik houdt veel van de Harry Potter boeken, zit op Judo en SCouting.
Ik hoop veel plezier op dit forum te hebben.
Jobotje21.
Ik hoop veel plezier op dit forum te hebben.
Jobotje21.
Milou schreef:Je hoeft niet zo vaak sorry te zeggen, hoor! Wij zijn heus geen criminelen die je vermoorden als je geen sorry zegt. Het is heel normaal om iets niet te weten, maar lees voor de zekerheid dan wel even de regeltjes door, dan weet je bijna zeker dat je niets verkeerd gaat doen.
Merdyff schreef:Hey, welkom op het forum. Jij zit ook op Dreuzels, toch? (zag ik in de inleiding van je verhaal) Wat is je gebruikersnaam daar?
En waarom staat er bij je leeftijd dat je 14 bent? Langs een kant begrijp ik wel dat je je graag ouder wil voordoen dan je bent, maar ik denk dat het toch beter is om je echte leeftijd daar te zetten. Omdat het verhaal van een elfjarige anders beoordeeld wordt dan dat van een veertienjarige. Als je weet dat een schrijver elf is, ga je als lezer bepaalde foutjes eerder door de vingers zien en kijken naar de dingen die die schrijver doet die wél goed zijn voor iemand van zijn leeftijd, terwijl je iemand van veertien al eerder gaat afrekenen op schrijffouten en zinnen die totaal niet kloppen en zo. Iemand van elf schrijft nu eenmaal niet zo goed als iemand van veertien, net als iemand van veertien niet zo goed zal schrijven als iemand van twintig. Gewoon omdat je als je ouder bent al meer hebt kunnen oefenen, zelf ook meer gelezen hebt, een grotere woordenschat hebt,... Dus als ik jou was, zou ik mijn echte leeftijd daar invullen. Ik denk dat het echt een verschil kan maken tussen wat mensen denken van je verhaal. Hetzelfde verhaal kan best goed zijn voor iemand van elf, maar best slecht voor iemand van veertien omdat die al beter zou moeten kunnen schrijven. Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.