Schrijfsels

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+6
Simplistische
Sharon
Bloody Mary
Levina
Milou
Merdyff
10 plaatsers

Reacties op verhalen

Merdyff
    Merdyff
    Schrijver
    Schrijver

Schrijven is spreken zonder onderbroken te worden
    Vrouw Aantal berichten : 704

Reacties op verhalen Empty Reacties op verhalen

Bericht van Merdyff ma 5 jan - 23:02

Het is misschien niet echt een ideetje te noemen, maar zou er geen manier kunnen komen op het forum om het reageren op verhalen te stimuleren? Ik heb hier nu zelf al verschillende one-shots en het eerste hoofdstuk van een fanfiction geplaatst, ben al een tijdje lid en ik heb nog geen enkele reactie op iets van mijn schrijfsels gekregen. Dat vind ik wel jammer, aangezien ik zelf wel al moeite gedaan heb om reacties voor anderen te schrijven (misschien nog niet zoveel, maar door de examens heb ik nu eenmaal niet zoveel tijd). In elk geval probeer ik ervoor te zorgen dat ik, als ik een verhaal lees, daar steeds op zijn minst een korte reactie over schrijf. Maar ofwel heeft nog niemand een verhaal van mij gelezen, ofwel vind niemand het nodig om daar op te reageren. Dit is geen wanhopige poging om reacties te krijgen, enkel een vraag of er geen mogelijkheid is om reacties te stimuleren en eventueel te belonen. Anders denk ik dat mensen die vaak reacties schrijven, maar nooit reacties krijgen, uiteindelijk gaan afhaken, omdat je uiteindelijk toch voor een groot deel op een schrijfforum zit opdat anderen je verhalen kunnen lezen. Als je een actief forum wil, is het belangrijk dat leden vinden wat ze zoeken.
    Ik had nog niet echt iets concreets bedacht om dit te doen. Een ideetje was om met een soort van reactiebonnen te werken: je krijgt een reactiebon wanneer je een uitgebreide reactie schrijft en met die reactiebonnen kan je dan reacties 'kopen'. Ook met wedstrijden zou je dan eventueel reactiebonnen kunnen winnen. Ik weet niet of dit haalbaar is, maar misschien hebben andere mensen nog wel andere ideetjes. Het probleem met mijn systeem is in elk geval dat er dan mensen moeten zijn bij wie je een reactie kan kopen, als niemand dit wil doen, mag je nog zoveel reactiebonnen hebben, dan heb je daar totaal niks aan. Tenzij je het zo doet dat het niet de mods zijn die reactiebonnen geven, maar de 'begunstigden'. Concreet: iedereen begint met bijvoorbeeld 10 reactiebonnen. Rupert schrijft een reactie voor Matthew, dan heeft Rupert 11 bonnen en Matthew 9. Dit zou dan zowel een initiatief van Rupert kunnen zijn (hij heeft Matthews verhaal gelezen en schrijft een uitgebreide reactie) of van Matthew (hij vraagt of iemand een reactie wil schrijven voor zijn verhaal en Rupert gaat hierop in.) Het grootste probleem van dit systeem lijkt mij om lijsten bij te houden van wie hoeveel bonnen heeft, maar als er één topic is waarin iedereen moet posten wanneer hij een reactie geschreven heeft, op een duidelijke, eenduidige manier, moet dan nog wel te doen zijn, denk ik. (Eventueel zou ik me zelfs willen kandidaat stellen om dat bij te houden.)

Laatst aangepast door Merdyff op di 6 jan - 1:21; in totaal 1 keer bewerkt
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver

Schrijven zuivert de woorden
    Vrouw Aantal berichten : 936

Reacties op verhalen Empty Re: Reacties op verhalen

Bericht van Milou di 6 jan - 0:20

Ja, dat merk is zelf ook. Volgens mij heb ik de meeste reacties gepost en dat vind er ook niet overweldigend veel, heel weinig zelfs maar. En wat moderators betreft: de enige moderator is ook meteen de beheerder van dit Forum, Sharon, namelijk. Ze heeft het op dit moment erg druk, maar ik weet zeker dat ze zich over je idee zou willen ontfermen!
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver

Vrouw Aantal berichten : 862

Bericht van Levina di 6 jan - 17:58

Inderdaad! Weinig reacties is altijd heel jammer... Ik vind je idee heel erg goed!! Op die manier is het ook veel duidelijker hoeveel reacties je al hebt gepost: ik merk dat ik soms verbaasd hoe veel reacties ik heb gehad t.o.v. de reacties die ik heb geschreven en met een systeem waarbij dat wordt bijgehouden kunnen we de verschillen daartussen veel makkelijker gladstrijken.
    Heel goed idee, dus...
    Oh! En dan is het ook gelijk weer veel makkelijker om te zien wie er al veel reacties heeft gehad of niet, want nu heb ik daar echt helemaal geen overzicht van, terwijl ik juist mijn reacties zo eerlijk mogelijk wil verdelen.
    Bloody Mary
    Bloody Mary
    Amateur
    Amateur

It's not just a hobby, it's a lifestyle
    Vrouw Aantal berichten : 120

Bericht van Bloody Mary di 6 jan - 18:10

Ik vind het ook een goed idee, ik ga ook proberen om meer reacties te geven. Maar dat is lastig als er al een paar uitgebreide reacties zijn geweest op bijvoorbeeld een shot, je probeert dan niet in herhaling te vallen. Ik ga ook proberen om meer te reageren, ik heb het momenteel ook best druk.
    Voor de rest sluit ik me bij Levina aan happy
    Sharon
    Sharon
    Moderator
    Moderator

Don't dream your life, live your dream
    Vrouw Aantal berichten : 482

Bericht van Sharon di 6 jan - 18:53

Zoals Milou al zei, ben ik de enige moderator voorlopig en tevens ook de beheerster van het forum (behalve dan van de schrijfgroepen en de persoonlijke biebs, maar dat is logisch). Momenteel heb ik het erg druk (PO's, SO's, tekeningen die ingeleverd moeten worden, presentaties, toetsweek, etc.) waardoor ik vrije tijd te kort kom. Ik vind zelf ook dat er weinig gereageerd word - waaronder door mij, maar vaak is mijn commentaar in het begin via MSN al gelopen toen het forum nog niet zo goed liep - en ik wil dit ook graag gaan verbeteren. Ik zat al aan een systeem te denken met punten en alles, maar dat moest ik nog uitwerken en bovendien had ik daar nu nog geen tijd voor gehad. Waar ik aan dacht - alle Dreuzels hier zullen het wel een beetje kennen - is een puntensysteem waar je dingen mee kunt kopen met de punten die je hebt. Echter heb ik geen zin om alles zelf te moeten beoordelen als iemand een reactiebon bijvoorbeeld koopt en daarom zat ik weer te denken aan een topic waar mensen zich als critica mochten opgeven en als iemand dan een reactiebon of zoiets gebruikt, dat een van de mensen uit dat topic dan een uitgebreide reactie geeft voor diegene er iets voor in de plaats terug kreeg. Ik ben er zelf nog niet helemaal uit, maar dat hoop ik wel te zijn als ik weer tijd heb om het forum te updaten, net als alles wat nieuw gepost is en mijn mening op ideeën te geven. Alle ideeën om het actiever te krijgen of om het forum te verbeteren zijn daarom altijd welkom, alle hulp is welkom. Post daarom ook aub jouw mening op een idee, zodat ik zie wat jullie er van vinden - het is tenslotte een forum voor alle schrijfgeïnteresseerden - voordat ik mijn uiteindelijke mening erover vorm.
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Milou di 6 jan - 19:04

Bloody Mary schreef:Ik vind het ook een goed idee, ik ga ook proberen om meer reacties te geven. Maar dat is lastig als er al een paar uitgebreide reacties zijn geweest op bijvoorbeeld een shot, je probeert dan niet in herhaling te vallen. Ik ga ook proberen om meer te reageren, ik heb het momenteel ook best druk.
    Voor de rest sluit ik me bij Levina aan happy

Hier kan ik me ook in vinden. Ik vind het meestal ook dom om zo te reageren, zoals anderen ook al deden. En om alleen maar 'ja, leuk' te zeggen, vind ik ook niet echt de naam reactie waard.
    Simplistische
    Simplistische
    New Member
    New Member

Vrouw Aantal berichten : 14

Bericht van Simplistische di 6 jan - 19:21

Sharon schreef:Zoals Milou al zei, ben ik de enige moderator voorlopig en tevens ook de beheerster van het forum (behalve dan van de schrijfgroepen en de persoonlijke biebs, maar dat is logisch). Momenteel heb ik het erg druk (PO's, SO's, tekeningen die ingeleverd moeten worden, presentaties, toetsweek, etc.) waardoor ik vrije tijd te kort kom. Ik vind zelf ook dat er weinig gereageerd word - waaronder door mij, maar vaak is mijn commentaar in het begin via MSN al gelopen toen het forum nog niet zo goed liep - en ik wil dit ook graag gaan verbeteren. Ik zat al aan een systeem te denken met punten en alles, maar dat moest ik nog uitwerken en bovendien had ik daar nu nog geen tijd voor gehad. Waar ik aan dacht - alle Dreuzels hier zullen het wel een beetje kennen - is een puntensysteem waar je dingen mee kunt kopen met de punten die je hebt. Echter heb ik geen zin om alles zelf te moeten beoordelen als iemand een reactiebon bijvoorbeeld koopt en daarom zat ik weer te denken aan een topic waar mensen zich als critica mochten opgeven en als iemand dan een reactiebon of zoiets gebruikt, dat een van de mensen uit dat topic dan een uitgebreide reactie geeft voor diegene er iets voor in de plaats terug kreeg. Ik ben er zelf nog niet helemaal uit, maar dat hoop ik wel te zijn als ik weer tijd heb om het forum te updaten, net als alles wat nieuw gepost is en mijn mening op ideeën te geven. Alle ideeën om het actiever te krijgen of om het forum te verbeteren zijn daarom altijd welkom, alle hulp is welkom. Post daarom ook aub jouw mening op een idee, zodat ik zie wat jullie er van vinden - het is tenslotte een forum voor alle schrijfgeïnteresseerden - voordat ik mijn uiteindelijke mening erover vorm.

Ik zou het niet fijn vinden als er mensen werden verplicht kritiek te geven omdat ze zelf kritiek hebben gekregen. Ik ben namelijk een van die personen die alle verhalen geweldig vinden, nergens een minpuntje ontdekken, enz.
    Sharon
    Sharon
    Moderator
    Moderator

Bericht van Sharon wo 7 jan - 12:24

Simplistische schreef:Ik zou het niet fijn vinden als er mensen werden verplicht kritiek te geven omdat ze zelf kritiek hebben gekregen. Ik ben namelijk een van die personen die alle verhalen geweldig vinden, nergens een minpuntje ontdekken, enz.

Ik denk dat je me verkeerd begrepen hebt. Ik bedoel dat je zelf mag bepalen of je je opgeeft in dat topic of niet. Geef je een reactie, dan krijg je daar punten ofzo mee terug, waarmee je uiteindelijk zelf een reactiebon of iets kan kopen (of lidnaam of naamsverandering, etc. Lidnamen worden namelijk aangepast dat ze gekocht moeten worden met een puntensysteem waarschijnlijk). Met jouw reactiebon kan een ander die een reactie voor je geeft weer punten ontvangen en zo gaat het cirkeltje door. Ik hoop dat het zo duidelijker is voor je.
    Sharon
    Sharon
    Moderator
    Moderator

Bericht van Sharon do 22 jan - 20:05

*duwt topic weer omhoog*
    Sharon
    Sharon
    Moderator
    Moderator

Bericht van Sharon vr 8 mei - 12:51

Iemand nog iets te zeggen hierover of gaat het topic dicht?
    Zack
    Zack
    New Member
    New Member

Small town boy, big time frown.
    Man Aantal berichten : 18

Bericht van Zack do 10 sep - 17:14

Hoewel ik hier net kom kijken en mijn idee niets te maken heeft met bovenstaande (of stimuleren van reageren überhaupt), heb ik wel een ander idee voor het reageren op verhalen. Hopelijk mag ik dat hier ook plaatsen?

Ik moet zeggen dat ik de manier van reageren uiterst onoverzichtelijk vind. Nu wordt er in één topic op verschillende verhalen gereageerd (waar dan weer op kan worden gereageerd door de schrijver/schrijfster, enz.). Op die manier is het naar mijn mening eigenlijk een beetje een rommeltje en als er veel is gereageerd is het moeilijk om bijvoorbeeld terug te vinden of er al eerder is gereageerd op een verhaal/gedicht/enz., waardoor je niet weet of je oude koeien uit de sloot aan het halen bent of zo.

Zelf ben ik gewend van andere websites (geen fora) dat er op verhalen kan worden gereageerd door onder dat verhaal een reactie te plaatsen. Dat dit systeem niet werkt als je meerdere delen van één verhaal in hetzelfde topic plaats begrijp ik, want dan komen de reacties tussen verschillende delen te staan en zo. Op die websites (zoals www.verhalensite.com) waar ik het over heb is het gebruikelijk om nieuwe hoofdstukken (of hoe je je verhaal ook opdeelt (als je het opdeelt)) apart in te sturen. Ze komen dan niet onder elkaar te staan als berichten in een topic of zo.

Twee oplossingen die ik nu voor het "probleem" kan bedenken zijn:

• Bij ieder verhaal een apart reactietopic openen. Zo komen alle reacties op dat verhaal bij overzichtelijk bij elkaar te staan. Deze oplossing heeft mijn voorkeur, mede omdat ik het wel erg positief vind dat er bepaalde regels zijn gesteld aan
      het inzenden van verhalen (dat je een inhoudsopgave moet toevoegen en
      je verder ook een samenvatting e.d. toe kunt voegen), wat bij mijn volgende oplossing een beetje teniet wordt gedaan.
    • Ieder hoofdstuk/deel als een nieuw topic insturen, zodat daar direct onder kan worden gereageerd. Ook dit geeft volgens mij meer overzicht wat de reacties betreft. Een ander voordeel is dat het heel duidelijk is dat er weer een stuk aan het verhaal is toegevoegd en zo hoef je niet in een topic te zoeken bij welke post je gebleven was met lezen. Nadeel hiervan is dat het verhaal wordt versnipperd over de bieb, wat als lastig kan worden ervaren.
    Een nadeel van beide oplossingen is dat er meer topics in het forum zullen staan. Bij de eerste oplossing gaat het om een verdubbeling (één topic voor het verhaal/de gedichten/enz. en daarbij één voor de reacties) en bij de tweede oplossing nog veel meer (lijkt me).

Met dit idee probeer ik verder niet dit forum af te kraken of als te zeggen dat andere websites beter zijn of zo. Het is gewoon een idee, wat naar mijn mening voor wat meer overzicht zou kunnen zorgen Reacties op verhalen Icon_smile Ik kan echter goed begrijpen dat andere mensen de huidige manier van reageren vinden volstaan; het is maar net wat je gewend bent.
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Milou do 10 sep - 20:04

Het tweede voorbeeld gaat sowieso al niet. Een bericht mag maar x aantal woorden/plaatjes/muziekjes/etc lang zijn. Ik weet niet precies de lengte, maar iets van 6 pagina's in word met verdana 10 heb ik erg moeten inkorten, want dat paste niet.

En een nieuw topic met alle reacties op die verhalen lijkt mij júíst onoverzichtelijker eigenlijk. Misschien is een oplossing wel om een reactie te typen in het reactietopic, maar dan dikgedrukt in een ander kleurtje erboven zetten van wíé het verhaal is en hoe het heet. En dat je niet reageert in het reactietopic, maar per PM. Want ik denk dat daar de meeste onoverzichtelijkheid vandaan komt. Dat iedereen maar lukraak gaat reageren.
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Levina do 10 sep - 21:39

Sharon, misschien dit topic weer afsplitsen?

Goed.
    Reacties in het verhaaltopic zelf zetten lijkt me eerlijk gezegd vreselijk. Ik ken ook websites waar dit gebeurt, en ik vind het heel onhandig en chaotisch. Reactietopic vind ik prima.

En aparte reactietopics voor verhalen lijke me inderdaad averechts werken.

Wat wel een optie is, is inderdaad met verschillende kleurtjes en opmaak werken in het reactietopic, maar je kunt ook (dat kunnen de mods dan doen, wij dus) een inhoudsopgave in elk eerste bericht in het reactietopic maken, met links (bladwijzers) naar de berichten, door wie het is geschreven, aan wie, en over welk verhaal.
    Die twee opties beiden lijkt me inderdaad handig en gebruiksvriendelijk.

Ik ben eigenlijk niet zo voor het PM-reageren, want ik merk bijv. dat ik veel leer door reacties van mensen op andere verhalen te lezen. En zonder de verhaalreacties zou iets van 50% van de interactie op het forum zelf wegvallen, wat niet veel voordelen heeft tegenover de nadelen die het met zich meebrengt.

Sorry als ik helemaal niet zinnig ben of overkom. Ik ben doodop, vandaar. De eerste week in V4 vreet energie en ik val steeds gesloopt in bed en sta weer half zo gesloopt op.
    Sharon
    Sharon
    Moderator
    Moderator

Bericht van Sharon vr 11 sep - 19:40

Waarom afsplitsen? Het blijft over het reageren op verhalen gaan...
    Ikzelf heb bij het maken voor het forum voor deze opmaak gekozen, omdat ik als lezer niet tussen de posts door wil zoeken naar het nieuwe hoofdstuk doordat er reacties tussen staan. Ik had bij een oud forum - mijn allereerste, nooit actief gemaakt - gekozen voor aparte reactietopics, maar dat was megaonhandig en zeker nu het forum steeds actiever word, en hopelijk met meer schrijfsels, zal het lastig zoeken worden naar het bijbehorende reactietopic. Ik blijf er dus voor de oude opmaak te houden.
    Over de opmaak in de berichten kan ik niets zeggen; ieder lid doet het anders. Je kunt wel zeggen dat ze het op een bepaalde manier moeten doen, maar waar? Velen zijn het gewend op hun eigen manier te doen en hebben er misschien geen erg in... Dus daar weet ik niet zo gauw wat ik ervan denken moet.
    Poltergeist
    Poltergeist
    Amateur
    Amateur

Man Aantal berichten : 83

Bericht van Poltergeist vr 11 sep - 20:04

En als je nu eens een topic start en daaronder zelf nog eens een stuk of 6 keer reageert met blanco berichten? Op die manier kan je later met nieuwe hoofstukken je posts editen en het nieuwe hoofdstuk daar plakken. Zo blijft het verhaalstuk vanboven en komen de reacties er netjes onder. Het enige nadeel is dan wel dat je ongeveer moet weten hoe lang iets gaat worden om genoeg reacties te reserveren.
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Milou za 12 sep - 14:02

Ja, en dat nadeel, vind ik meteen een heel groot nadeel. Ik schrijf aan zo'n zes verhalen en ik weet maar van één verhaal hoeveel hoofdstukken het 'ongeveer' zal gaan hebben. van die andere vijf heb ik werkelijk geen flauw benul. Het kunnen er 50 zijn, maar ook 300. Als ik vind dat hun verhaal nog niet gedaan is, dan is dat ook niet zo. Mijn personages kunnen van de een op de andere dag zeggen: 'Ik wil nu zus doen, in plaats van zo.' Ze verassen me, waardoor mijn oorspronkelijke lijn niet meer klopt.

En hoe wil je dat gaan doen bij one shot topics? Ja, bij one shot honderd, zijn het er gewoon honderd, maar bij anderen topics? Bij poëzie bijvoorbeeld. Ik kan nu echt niet zeggen hoeveel gedichten ik nog ga maken.

En dan nog een punt wat ik graag wil aankaarten. Topics worden langzaam naarmate er meer berichten in komen. Volgens mij heeft Sharon daar een regel van. Als er meer dan 100 berichten zijn, dan wordt het reactietopic gesloten en een nieuwe gemaakt. Als iemand dan bijvoorbeeld 50 hoofdstukken heeft en 50 reacties (dat is mischien nu nog niet zo indenkbaar, maar je weet nooit waar dit forum heengroeit, net zoals je nooit weet waar je verhaal zal eindigen, vind ik dan), hoe wil je dat dan gaan doen?

Ik vind het reactietopic niet eens echt zo'n probleem. Bovendien kun je de berichten die in het reactietopic staan altijd nog opslaan op word ofzo. Dán kan ik mij niet zo snel indenken dat je ze niet meer snel terugvindt. Als iedereen gewoon duidelijkheid brengt in het reactietopic en er boven schrijft aan wie de reactie gericht is en over wat over iets het gaat, zie ik geen probleem, eigenlijk.
    Levina
    Levina
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Levina za 12 sep - 16:30

Eigenlijk ben ik het roerend met Milou eens.

Bovendien kun je gewoon (dan) met de zoekmachine naar de titel van het verhaal tussen dubbele aanhalingstekens zoeken, en als het goed is vindt je dan onder elkaar alle reacties op het verhaal.
    Merdyff
    Merdyff
    Schrijver
    Schrijver

Schrijven is spreken zonder onderbroken te worden
    Vrouw Aantal berichten : 704

Bericht van Merdyff za 12 sep - 18:09

Ik vind het systeem met het reactietopic zoals het nu is best oké. Het zou inderdaad goed zijn als iedereen duidelijk in een kleurtje of in vet vermeld op welk verhaal hij/zij een reactie geeft, want wat Levina zegt, klopt volgens mij niet. Als ik een reactie geef, begin ik bijvoorbeeld met: '@ Levina: Ik heb je nieuwe hoofdstuk gelezen en ik vind...' en dan vermeld ik helemaal niet de titel van het verhaal. Als iemand meerdere verhalen in een bieb staan heeft, zet ik er wel de titel bij, maar anders laat ik die al snel vallen omdat het toch wel duidelijk is over welk verhaal het gaat.
    Reacties in verhalen zelf vind ik persoonlijk vreselijk, dan heb je totaal geen overzicht meer over de hoofdstukken.
    Wat misschien een oplossing zou kunnen zijn als er echt mensen zijn die van dit systeem van reactietopic af willen, is om een apart onderdeel te maken met een reactietopic per persoon, waarin je dan op alle verhalen van die persoon kan reageren. Op die manier is het in elk geval al handig voor de schrijver zelf om alle reacties op je verhalen terug te vinden, omdat die dan allemaal bijeen staan. Geen idee of het verder veel overzichtelijker gaat zijn, want dan zit je weer met een extra onderdeel, verschillende topics en de indeling per genre vervalt dan. Dus het is een ideetje, maar persoonlijk zou ik het systeem zoals het nu gewoon behouden, alleen mensen aansporen om zo veel mogelijk naam van de schrijver en het verhaal duidelijk in het bericht te vermelden.
    Joost
    Joost
    Moderator
    Moderator

Mr Perfect meets Mr Clever
    Man Aantal berichten : 475

Reacties op verhalen Empty Reacties op verhalen

Bericht van Joost za 12 sep - 21:03

*is het met Soetkin eens*
    Ik denk dat het goed aangeven van de persoon aan wie je reageert en de titel van het verhaal al een hoop onduidelijkheid (voor zo ver die er is) wegneemt.
    Ik denk dat reageren tussen verhalen het alleen maar onoverzichtelijker op maakt... Reacties op verhalen Icon_eek
    Sharon
    Sharon
    Moderator
    Moderator

Bericht van Sharon zo 13 sep - 17:17

Ik denk dat de meesten het er wel over eens zijn dat we het beter kunnen houden zoals het nu is, gezien de andere opties voor nog meer onduidelijkheid zorgen. Dus dit aspect van het reageren op verhalen is dan afgerond...
    Poltergeist
    Poltergeist
    Amateur
    Amateur

Bericht van Poltergeist za 10 okt - 12:29

Ik loop al dagen met het idee rond om me voor te houden meer reacties te geven op alle schrijfsels. (Wat is er aan schrijven als je op tijd en stond niets kan lezen, en vermits ik toch boekloos ben voor het moment)... Daarom dat ik voor mezelf (/ voor iedereen Reacties op verhalen Icon_twisted ) een lijstje opstel om te bekijken op welke verhalen nog geen reacties zijn geweest (die krijgen voorrang).
    Vroeger was er al eens zo'n lijstje maar die vind ik niet meer. (Ik weet trouwens ook niet echt of dit wel in dit topic hoort, maar het moet ergens. Als het verkeerd staat wil dan iemand zo vriendelijk zijn het naar het goede plekje te smijten? Dank u.)
    Ik neem enkel de "actievere" verhalen op in de lijst. (nieuwe hoofdstukken in afgelopen 2 maanden)

Legende
    Iemand heeft gereageerd
    Niemand heeft gereageerd
    Schrijver is al lang niet meer op forum geweest

Fanfictions
    The Murders of Midsomer
    Bloed
    Zijn Koude Greep
    ::Noir::
    Nobody said it was easy...
    Geliefden
    Mijn Puzzel
    The Phantom of Love

Fantasy
    Elementaria
    De Sleutel
    Over oorlog en liefde
    Vroeger en Nu
    D.N. Angel seizoen 2

Verhalen
    -Wild- Reacties op verhalen Icon_cool (als je zelf schrijft geef je reacties bij overvloed Reacties op verhalen Icon_tongue )
    Mijn Giechelende Tante
    Het hazenpad van lief naar leed
    Verliefd op de vijand...of niet helemaal?

Over X aantal weken hoop ik deze allemaal in het groen te krijgen. Nogmaals, als dit niet het goede topic is ofzo, smijt het gerust ergens anders heen. (Laat misschien wel even weten waar het verstopt is Reacties op verhalen Icon_clown ).

Laatst aangepast door Poltergeist op do 19 nov - 20:20; in totaal 5 keer bewerkt
    Bloody Mary
    Bloody Mary
    Amateur
    Amateur

Bericht van Bloody Mary do 29 okt - 18:31

^; Ik snap wat je bedoelt, en op zich zou het geen slecht idee zijn om dat voor jezelf bij te houden. Iedereen vindt iets anders leuk dus de lijstjes verschillen wel.

Het reageren is nog steeds niet (of alweer niet, ik weet niet wat er in de tussentijd is gebeurd, ik ben lang niet online geweest) helemaal wat ik (en veel anderen denk ik) zou willen dat het was. Het kan natuurlijk altijd dat een verhaal je niet aanspreekt, maar op een schrijversforum is er toch altijd wel iemand die je verhaal leest en een reactie post? Nu hebben we hier ook niet zo veel actieve gebruikers, dus dan is het wel weer te snappen, maar toch blijft het jammer.
    Ik zit nog op een ander forum waar het reageren (en zelf posten van verhalen) ook ineens heel erg gezakt is, terwijl er daar wel meer actieve gebruikers zijn.
    Mensen kun je niet dwingen reacties te geven, maar je kunt ze natuurlijk wel belonen (iets als Soetkin op het begin al zei met die bonnen) voor het geven van een recensie. (uitgebreide reactie)
    Zijn er ondertussen nog mensen die suggesties hebben? Want als er geen of weinig reacties gegeven worden posten mensen ook geen verhalen meer, en daar leeft een schrijfforum van, ik zou het jammer vinden als het in de vergetelheid zou raken.
    Poltergeist
    Poltergeist
    Amateur
    Amateur

Bericht van Poltergeist di 3 nov - 11:31

Ik probeer nu al zoveel mogelijk reacties te geven, maar dat heeft tijd nodig. Mensen die willen voorkruipen om een reactie te krijgen moeten maar PM'en. Reacties op verhalen Icon_tongue
    Milou
    Milou
    Schrijver
    Schrijver

Bericht van Milou zo 15 nov - 2:17

IKKES XD

Ik vind het best nog meevallen, als ik zo naar je lijstje kijk! We hebben ook niet echt veel verhalen, maar er is geen enkel verhaal waar nog geen reacties van zijn, dat vind ik dan nog wel goed, hoor!

Misschien meer verhaaltjes posten? XD Ik vind de kwantiteitsregel sowieso niet zo leuk. sad
    Bloody Mary
    Bloody Mary
    Amateur
    Amateur

Bericht van Bloody Mary zo 15 nov - 16:12

Milou schreef:IKKES XD

Ik vind het best nog meevallen, als ik zo naar je lijstje kijk! We hebben ook niet echt veel verhalen, maar er is geen enkel verhaal waar nog geen reacties van zijn, dat vind ik dan nog wel goed, hoor!

Misschien meer verhaaltjes posten? XD Ik vind de kwantiteitsregel sowieso niet zo leuk. Reacties op verhalen Icon_sad

Wat bedoel je met de kwantiteitsregel? Volgensmij mis ik iets of begrijp ik het niet helemaal.
    Denk er wel aan dat het lijstje al een tijdje oud is, hè?

Gesponsorde inhoud

Bericht van Gesponsorde inhoud

Het is nu za 23 nov - 16:46