Ik had nog niet echt iets concreets bedacht om dit te doen. Een ideetje was om met een soort van reactiebonnen te werken: je krijgt een reactiebon wanneer je een uitgebreide reactie schrijft en met die reactiebonnen kan je dan reacties 'kopen'. Ook met wedstrijden zou je dan eventueel reactiebonnen kunnen winnen. Ik weet niet of dit haalbaar is, maar misschien hebben andere mensen nog wel andere ideetjes. Het probleem met mijn systeem is in elk geval dat er dan mensen moeten zijn bij wie je een reactie kan kopen, als niemand dit wil doen, mag je nog zoveel reactiebonnen hebben, dan heb je daar totaal niks aan. Tenzij je het zo doet dat het niet de mods zijn die reactiebonnen geven, maar de 'begunstigden'. Concreet: iedereen begint met bijvoorbeeld 10 reactiebonnen. Rupert schrijft een reactie voor Matthew, dan heeft Rupert 11 bonnen en Matthew 9. Dit zou dan zowel een initiatief van Rupert kunnen zijn (hij heeft Matthews verhaal gelezen en schrijft een uitgebreide reactie) of van Matthew (hij vraagt of iemand een reactie wil schrijven voor zijn verhaal en Rupert gaat hierop in.) Het grootste probleem van dit systeem lijkt mij om lijsten bij te houden van wie hoeveel bonnen heeft, maar als er één topic is waarin iedereen moet posten wanneer hij een reactie geschreven heeft, op een duidelijke, eenduidige manier, moet dan nog wel te doen zijn, denk ik. (Eventueel zou ik me zelfs willen kandidaat stellen om dat bij te houden.)
Laatst aangepast door Merdyff op di 6 jan - 1:21; in totaal 1 keer bewerkt